Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tokom posete Sarajevu Boris Tadić obišao svoju rodnu kuću

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 07 jul 2011 00:29
SJ
Napuni kucu ordenjem a da nije imao ni tri graska znoja na celu. Ta je Tito ziv pitao bi sigurno kako se to radi.
Preporuke:
34
4
2 četvrtak, 07 jul 2011 01:03
Saša
Poziranje na Vimbldonu,sedenje po kafićima... stvarno rođen za manekena a ne za predsednika...
Preporuke:
63
3
3 četvrtak, 07 jul 2011 01:04
Dimitrije sine Mitre
BT, hoćeš li i meni omogućiti da obiđem svoju rodnu kuću u Saraju gradu?
Preporuke:
72
3
4 četvrtak, 07 jul 2011 01:17
Velja
Princip tadićevog mirotvorstva je: "dajem sve i pristajem na sve, a ne traćim ništa".
Preporuke:
49
4
5 četvrtak, 07 jul 2011 01:54
Marko
Kada će DOSmanlije da odbace jugoslovensku ideologiju?
Preporuke:
40
4
6 četvrtak, 07 jul 2011 02:06
Tatomir
Jel bese Dino pevao ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=YR20Ie2MLbg

E Borise, Borise...
Preporuke:
36
3
7 četvrtak, 07 jul 2011 02:11
Igor
Svi Srbi iscekuju sa nestrpljenjem taj dan da se ti Borise konacno vratis u Sarajevo.
Preporuke:
52
3
8 četvrtak, 07 jul 2011 02:28
Vojvoda Vojislav
Sedeo je sa istim onim Dinom Merlinom koji je pevao "Da te nije Alija" i "Vojnik sreće",koje je posvetio Muslimanima,čije je vojne akcije podržavao i govorio da su Srbi bolestan narod,pa je naš predsednik izgleda došao da potvrdi tu dijagnozu kao psiholog.

Evo šta je govorio Dino,koga je na ovogodišnjoj Evroviziji sponzorisala ćerka firma "Telekoma Srbija", „M:tel BiH“:

- Srbi bi trebali da uzimaju lekove za svoje bolesti, jer evidentno su bolesni. Većina je bolesna i to je jedan od razloga zbog kojih bih trebao u Beograd. Jer, bolesnici se obilaze.

- Kad su počela granatiranja Sarajeva i kad me je Nele Karajlić zvao na veliki miting mira u Beogradu, ja sam rekao da ću doći tamo kad budu padale granate.
Preporuke:
54
4
9 četvrtak, 07 jul 2011 02:56
Logori za Srbe
pod brojem 361. Sarajevo, hotel "Evropa" (javna kuća), klima komora u podrumu

http://vidanovic.blogspot.com/2010/11/spisak-logora-za-srbe-na-teritorije.html
Preporuke:
35
3
10 četvrtak, 07 jul 2011 03:12
18godisnjak
kakva ironija
srbin koji je rodjen u sarajevu
koliko ih je jos hiljada rodjeno a nema ih vise u sarajevu "gradu zrtvi"

mislim da bi predsednik trebao da se izvine sarajlijama sto srba gotovo da vise tamo nema
Preporuke:
51
5
11 četvrtak, 07 jul 2011 06:10
Danilo
Dokle ce ovaj brukati Srbe i Srbiju,rugati im se i smijati u lice.Tacno 3 300 srpskih civila,po imenu i prezimenu,ubijeno je u Sarajevu samo zato sto su bili Srbi.

Bacali ih sa vrha zgrada i smijuci se govorili,hajde beli orlovi,letite.Kakvi ste vi beli orlovi kad ne znate da letite,vikali su uz grohotan smijeh.

Olos mudzahedinska,strana i domaca je zatvarala i danima silovala najljepse Srpkinje u Sarajevu,a samo neke su imale novac da se otkupe,a mnoge od njih su se porodile u Beogradu.
Silovali su dvije djevojcice pred roditeljima,licno znam tu porodicu.

Niko do sada nije pokrenuo istragu o ubijenim Srbima,iako Dodik stalno insistira na tome.

I sad se ti Tadicu smej po Sarajevu,sram te bilo,ne smijem da psujem.

Sipas nam so na rane,a u Srpskoj samo muk,niko nista ne komentarise,samo se uzdise.

Znas li ti Tadicu,koliko si Srba danas uvrijedio,podsjetio ih na najgora stradanja od tih "prijatelja".
Preporuke:
32
1
12 četvrtak, 07 jul 2011 06:43
Marko
Tadicu, pomozi mi da vratim oduzetu djedovinu i kucu u kojoj sam se rodio, ona je u hadzckoj opstini. Drugo, (znam da od prvog nema nista) nadjeli koga od Srba sa kojima si odrastao? Naravno ne! Pitaj gdje su, ako su zivi Ti bi morao znati za njih. Oni bi se Vama javili, dragi presednice, da im pomognete, neko mora, inace....? Tadicu, upetljao si se u kucine, srecno....
Preporuke:
23
1
13 četvrtak, 07 jul 2011 08:32
Šta vas čudi?
Taj Dino još 1988 odbio da peva u BG jer je koncert zazan u petak.
A Dino je po zanimanju hodža.

I nije problem u Dinu. Ni u Tadiću.

Problem je u vladikama PC koji privijaju takvog Tadića pod skute.
*
Možda će predsednik da svrati do Skelana da oda poštu pobijenim Srbima. Usput mu je...
*
Kako Tadić ne nađe nekog Srbina u Sarajevu da se druži i uslika?
Zato što ih u Sarajvu više nema.

Pogledajte vesti na Netu da se u USA sudi jugo-islamistima.
O njima ni reči u Tadićevim medijima..
Preporuke:
18
2
14 četvrtak, 07 jul 2011 08:52
Lovro
Srba je procentualno malo u Sarajevu iz dva razloga.
Prvi razlog je što su se svi prognani Bošnjaci iz Podrinja slili u Sarajevo pa je odnos Bošnjaka naspram Srba rapidno porastao.
Drugi razlog je što je Karadžić nakon rata pozvao sve Srbe da isele iz "muslimanskog" Sarajeva i dobar dio je to i učinio.
Prema tome, velikosrpska politika je kriva za pad procenta Srba u glavnom bh gradu.
No, još uvijek je Sarajevo multinacionalan i multikulturalan grad i poslije Zagreba mi je najdraži grad na svijetu!
Preporuke:
3
26
15 četvrtak, 07 jul 2011 09:03
jezivi
Shvatite, Tadić nije predsednik Srbije već američki namesnik za Srbiju.
On samo glumi predsednika, a dokle će - ne zna se.
Preporuke:
27
1
16 četvrtak, 07 jul 2011 09:22
Ognjen
Šešeljevu nije posjetio.
Nije znao adresu.
Šele, nazovi Tadića.
Reci predsedniku da se vrne u Sarajvo, da ti kaže u kakvom je stanju i koliko je srba komšija u životu.
Preporuke:
18
1
17 četvrtak, 07 jul 2011 09:41
Hajduk
Interesuje me da li se planira da se Tadićev stan u kome je rođen pretvori u muzej jer bih vrlo rado finansijski pomogao takvoj plemenitoj akciji.
Preporuke:
14
2
18 četvrtak, 07 jul 2011 10:14
bivša Sarajka
Nikako da shvatim zbog čega je predsjednik Srbije
odabrao da se, za vrijeme zvanične posjete Bosni i
Hercegovini, u Sarajevu privatno druži upravo sa
Edinom Dervišhalidovićem, alias Dinom Merlinom, o čijem je liku i djelu dosta rečeno u prethodnim komentarima. Da ne namjerava da se kandiduje za gradonačelnika rodnog grada, pa već, po sistemu Željka Komšića, počinje predizbornu kampanju u "ćaršiji"? Ne vidim drugi razlog zbog koga bi jedan srpski političar sebi dozvolio takav izbor "prijatelja" (Ivica Osim i Halid Bešlić su OK). No, možda samo predsjednika Srbije ponekad, umjesto Severine, izjutra budi Dino Merlin pjesmom
"Da te nije Alija". Evo refrena:
"Ne bi sjala ovako jako
ova moja lijepa avlija
ja bih svjetlo zvao mrakom
da te nije Alija".
Šta mislite, radi li nam ovo Boris Tadić namjerno?
Preporuke:
16
2
19 četvrtak, 07 jul 2011 10:52
Jovan
Halo, Halo. Izgleda da je neki prekid na vezama.
Halo braćo Srbi,čujte dobro.
Čujte i počujte!
Tadić će da nam svima pomogne da se izgubimo kao guske u magli.
Treba mu okačiti zvono o vrat,
da bi mogli da ga pratimo.
Daleko je otišao, a magluština se ne diže.
Preporuke:
11
2
20 četvrtak, 07 jul 2011 10:54
Lovro
Danilo,

Jako je otrcano da prepoznatljive metode mučenja i zločina svojstvene srpskim vojnim snagama tokom agresije u Bosni i Hrvatskoj pripisujete danas sarajlijama koji su bili žrtve višegodišnje opsade!
Etničko čišćenje,konc-logori, streljanja, masovna silovanja, spaljivanje ljudi u kućama te ritualna klanja na mostu(Višegrad), sustavna miniranja vjerskih objekata,,,su brend srbo-četničke vojske!
Jadni su vam pokušaji!!
Preporuke:
3
29
21 četvrtak, 07 jul 2011 11:00
I ja sam rođeni Sarajlija
I ja sam rođeni Sarajlija, kao i moji, u tri prethodne generacije koje pamtim. Voleo sam i ja moj rodni grad, kao i druge Sarajlije. Jesmo se družili lepo i niko nikog nije pitao ni za ime ni za poreklo. Ali rat je sve to okrenuo naopako, i starih Sarajlija, Srba i Hrvata gotovo potpuno, a dobrim delom i Muslimana, tamo više nema. To je druga, nova realnost, a ona se karakteriše jednonarodnošću, jednoumljem, siromaštvom, otvorenom mržnjom prema Srbima i prikrivanom prema Hrvatima. Svi mi nekadašnje Sarajlije to znamo, ma koje nacije da smo. To je prokleta avlija. Bojiti tu i takvu realnost ružičastim bojama ne bi mogla čak ni tv Pink. Ali eto, u šou-biznisu čiji je istaknuti predstavnik BT, samo uzgred i političar, i takva je lakirovka moguća. Ali ona u ustima ostavlja gorak ukus obmane, laži i prevare.
Preporuke:
14
2
22 četvrtak, 07 jul 2011 11:02
sofistika i etika
Predsednik Tadić je tokom posete Sarajevu izjavio da je 'ponosan na to kad te napadaju intelektualci'. To baš i nije stvar za neko hvalisanje. Naprotiv. On na kritičke argumente intelektualaca ne odgovara kritički, intelektualno i argumentom, nego frazira, izjavljujući kako je time čak i 'ponosan'. Ponosan što nije dorastao argumentu. Ne znam kako bi starogrčki filozofi sofisti nazvali ovu vrstu do sada nepoznatog 'umovanja', ali kako bi to nazvali filozofi etičari, sasvim je jasno.
Preporuke:
17
2
23 četvrtak, 07 jul 2011 11:07
daleko od očiju, daleko od srca
Ona šaka jada što je preostala od Srba u 'multietničkom' Sarajevu niti ima posla, niti može da ostvari neka svoja prava preko suda (a oštećeni su često u svakom smislu), niti sme da zucne istinu drugačiju od zvanične. Žive kao u nekom getu, na marginama društva, sa rečenicom 'izvinite što sam Srbin' na usnama. To je jadan, potlačen, ponižen i ugrožen svet. Sve to zvanični Beograd, lepo odeven i široko nasmejan, ne želi da vidi. A i zašto bi? Njega ne dotiče.
Preporuke:
17
1
24 četvrtak, 07 jul 2011 11:11
john the rebelator
Aferim, Druže Prešjedniče! A, jestel' ba, svi vi šeher sarajlići zapjevali onu Dininu merlinovsku, viziJonarku i multietniĆku:

" Ne bi sjala 'vako lijepo,
ova naša filđan avlija,
da te nije babuka Alija! "


Sunce li ti žuto, kakvog su viziJonara i regiJonalnog lidera sebi za prešjednika izabrali gradžani, gradžanke i gradžanisti Srbijice!? Svaka čast, Srbi(janci) i "jevropljani"!

PS - Mogu samo zamisliti, kako li tek ovi sarajevski multietniĆki ahbabi žale što drug Boris nije ostao živjeti u svom šeher Saraj'vu. Pa da ga hairlije "upare" sa Pejanovićem, Jovom Divjakom, Mijatovićkom, Lazovićem i instališu ga promptno u troĆlano, multietniĆko predsjedništvo kao "pro-srpskog" Ćlana uz ahbaba Željka "pro-hrvatskog" Komšića. Kakva li bi brza "integracija" Republike Srpske na bezalternativno eu-ropskom putu uslijedila sa Drugom Sijedim, Bakirom i Komšićem? Eh, pusti snovi, zeleni i multietniĆki!?

Druže Borise,
pozdrav iz Republike Srpske i
dobro nam NE DOŠAO!
Preporuke:
23
2
25 četvrtak, 07 jul 2011 11:42
pozitivna ili negativna povratna sprega, ili circulus vitiosus... pitanje je sad...
Mene ovakve stvari odavno već ne pogađaju, niti najmanje. Štaviše, mislim da je dobro to što u Srbiji vlasti nisu nacionalno odgovorne. Štaviše, poželjela bih gospodinu Tadiću i njegovim vlastima, još najmanje tri mandata, na svim nivoima; da sprovedu do kraja sve ono što su oni zamislili da bi trebalo učiniti, da bi to bilo dobro za Srbiju, za Srbe, pardon, građane Srbije, za region, za pomirenje... Pa da vidimo šta će se desiti, da li će nam svima biti bolje nakon svega; ako bude - dobro i jest, ako ne - bar se neće moći vaditi ni na čiji nazadni nacionalizam. A ja ću i nadalje ostati Srpkinja, i nakon ta tri mandata, i nakon šest, i nakon dvanaest... najmanje u onolikoj mjeri u kolikoj sam i sada; prema tome razloga za zabrinutost ja ne vidim.
Preporuke:
5
7
26 četvrtak, 07 jul 2011 11:45
lakon
Kumrovec.
Preporuke:
7
1
27 četvrtak, 07 jul 2011 12:01
za svingeraj je nedostajao treći
Nedostajala je još samo Severina, pa da pomirenje bude grupno.
Preporuke:
14
0
28 četvrtak, 07 jul 2011 12:07
Medvjedić LINO
A šta ima toliko sporno u Merlinovoj pjesmi "Da te nije Alija"?
Činjenica je da je politika Alije Izetbegovića sačuvala državu Bosnu i Hercegovinu sa svim onim što je čini "šarenim ćilimom" tj. jedinstvenom u regionu ali i šire.
Ostala je multinacionalna, multikulturalna, multikonfesionalna!Pa zar takvu Europu ne bi trebali graditi??
Da ne bude Alije i bh Armije nebi bilo ni Bosne!
Jasno kao dan!
Da je bilo po Franji i Slobi, nestala bi!
Preporuke:
4
22
29 četvrtak, 07 jul 2011 12:14
john the rebelator
Nemoj da te ometu, druže prešjedniče, na našem eu-ropskom putu u "jevropu":

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53260/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-1-Zrtve-pamte-zloglasni-Centralni-zatvor.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53261/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-2-Silovana-u-hrvatskim-pa-muslimanskim-logorima.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53262/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-3-Potresna-svjedocenja-zrtava-iz-privatnih-logora.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53263/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-4-Podrum-u-Alipasinom-polju-muciliste-za-Srbe.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53264/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-5-Celini-ljudi-izvrsili-pokolj-Srba-u-Pofalicima.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53265/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-6-Stalna-prebijanja-silovanja-prijetnje-nozevima.html

...
Preporuke:
15
1
30 četvrtak, 07 jul 2011 12:16
john the rebelator
.....

ttp://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53266/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-7-Zlocini-muslimanske-Cetvrte-motorizovane-brigade.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53267/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-8-Drogirani-i-pijani-strazari-mucili-zatocene-Srbe.html

Pozdravljaju te Srbi i Republika Srpska,
druže prešjedniče, i dobro nam
NE DOŠAO!
Preporuke:
16
3
31 četvrtak, 07 jul 2011 12:23
Nikola
Predlazem obavezno citanje pripovetke Radoja Domanovica " Vodja!" Mozda je drug Boris bas u njoj nasao ideju za svoje delovanje?! U svakom slucaju ne moze da skodi procitati je :))
Preporuke:
12
1
32 četvrtak, 07 jul 2011 12:59
@Medvjedić LINO
Da nije bilo Alije, u BiH ne bi ni bilo rata ('Žrtvovaću mir za suverenu Bosnu', izjava 1991). Izetbegović je lično taj koji je, nahuškan od Genšera i Cimermana, krenuo da proglasi BiH nezavisnom, kršeći pri tome ustav BiH. On je time učinio greh nad svim grehovima, zločin protiv mira. Sve ostalo je izašlo kao posledica toga. Sećete se onoga: 'hajde, nemoj, Murate, Šabane, nemoj još'. A to koliko je stvarno BiH 'multietnična' vidi se po procentu nemuslimana u Sarajevu.
Preporuke:
12
3
33 četvrtak, 07 jul 2011 13:01
P
@Lovro, pošto toliko volite da pričate o Sarajevu i "velikosrbima", šta bi sa MOSTAROM, koga je HVO razrušio do temelja? Šta je sa Lašvanskom dolinom i Travnikom, gde su HVO i regularna vojska HRVATSKE masakrirali muslimanske žene i decu? Šta bi sa Fikretovim Bošnjacima, koji su ratovali na strani Srba, i koje su masakrirali Alijini muslimani? Pošto ste se vi Hrvati i Alijini muslimani dogovorili da o tome ne pričate, i pošto vas nije briga, niti vas muslimani osuđuju zbog toga... što bi Srbi trebalo da brinu o bošnjačkim žrtvama ili da osećaju krivicu zbog toga? Ako želja Srba da ne žive u Bosni "velikosrpska", zar onda želja muslimana da ih na silu u istoj zadrže "velikobošnjačka"?
Preporuke:
11
3
34 četvrtak, 07 jul 2011 13:06
P
Kako je to Sarajevo "multietničko", kad u njemu žive skoro samo muslimani? Pored Prištine, to je najmanje multietnički grad u bivšoj SFRJ. Zašto, takođe u Mostaru postoji segregacija između muslimana i Hrvata? Koliko znam, za to teško mogu da optuže "velikosrobe" i "srbo-ćetnićku agresiju"? Ostavimo se foliranja.
Preporuke:
9
2
35 četvrtak, 07 jul 2011 13:13
Sonja
Biće da su ove sarajlije najviše krivi iz prostog razloga što su ostali živi!!
Preporuke:
7
1
36 četvrtak, 07 jul 2011 13:30
Medvjedić LINO
Alija Izetbegović zajedno sa Klirom Glogorovim je zadnji koji je još vjerovao u opstojnost Jugoslavije i učinio maksimum da se ona pokuša očuvati.
Međutim, Milošević je debelo krenuo u rat protiv Slo, potom Hrvatske i Bosni nije preostalo ništa drugo nego da krene putem neovisnosti.
Pa, niste valjda očekivali da BiH prihvati da bude dio Velike Srbije i da Bošnjaci i Hrvate iz BiH se bore na Hrvatskom ratištu za ciljeve Velike Srbije?
Ne možete zamjenom teza i ad hominem argumentima pobiti nesporne i sudski valorizirane činjenice!!
Za raspad Jugoslavije, agresiju na Hr i BiH te sve ono što je pratilo taj proces je kriva velikosrpska hegemonistička ideologija!!
Preporuke:
4
17
37 četvrtak, 07 jul 2011 13:52
Vojvoda Vojislav
@Lovro

Jako je otrcano da prepoznatljive metode mučenja i zločina svojstvene srpskim vojnim snagama tokom agresije u Bosni i Hrvatskoj pripisujete danas sarajlijama koji su bili žrtve višegodišnje opsade!
Etničko čišćenje,konc-logori, streljanja, masovna silovanja, spaljivanje ljudi u kućama te ritualna klanja na mostu(Višegrad), sustavna miniranja vjerskih objekata,,,su brend srbo-četničke vojske!
Jadni su vam pokušaji!!

Sad ja:

Jako je otrcano da prepoznatljive metode mučenja i zločina svojstvene muslimanskim vojnim snagama tokom agresije na Srbe u BiH i Hrvatskoj pripisujete danas Srbima koji su bili žrtve višegodišnje opsade!
Etničko čišćenje,konc-logori, streljanja, masovna silovanja, spaljivanje ljudi u kućama te ritualna klanja npr.u selima oko Srebrenice , sistematska miniranja vjerskih objekata,,,su brend muslimanske vojske!
Jadni su vam pokušaji!!!-jedino se u ovome slažemo,jer istina o zločinima nad Srbima će izaći na videlo.
Preporuke:
6
1
38 četvrtak, 07 jul 2011 14:06
Vojvoda Vojislav
@Medvjedić LINO

Ne, ja sam baš očekivao da se Muslimani bore za ciljeve Velike Hrvatske-od Zemuna do Kotora.
Jugoslovenske republike po ustavu iz 1974,nisu imale pravo na samoopredeljenje,jedino uz saglasnost svih republika.
To pravo su Slovenci,Hrvati i Muslimani izgubili u Drugom svetskom ratu,saradnjom sa okupatorom,dok su im Srbi svojim otporom okupatoru dali države koje oni sami nikad ne bi imali.
Da je Alija prihvatio Kutiljerov plan rata u BiH ne bi bilo,da je Fikret Abdić bio na čelu BiH rata ne bi bilo.
Ako je Milošević bio za Veliku Srbiju,zašto je povukao vojsku iz SLO,HR,BiH ?
Preporuke:
7
2
39 četvrtak, 07 jul 2011 14:07
P
@Medvjedić LINO, da je zaista samo kriva "velikosrpska ideologija", onda bi samo Srbi ratovali protiv svih ostalih naroda. Pošto su ratovali i Hrvati protiv muslimana, muslimani protiv muslimana, i Albanci protiv Makedonaca, onda ta konstatacija postaje potpuna laž. Te optužbe služe da Hrvati, Muslimani i Albanci sakriju svoj prljav veš i sopstvenu velikohvatsku, velikobošnjačku i velikoalbansku ideologiju. Sa obzirom da je Srbija najviše nacionalno mešovita država od svih eks Ju država, dok su Hrvatska, federacija BiH i okupirano Kosovo potpuno etnički monolitni, vidi se ko je ovde rasista i šovinista.

Makedonija je nekad bila deo Srbije, a odvojila se mirno i bez rata, uz priznavanje od strane Srbije. Toliko o "velokosrpstvu". Onaj ko je napadao federalnu vojsku je onaj ko je razbijao federalnu državu. Srbi su vam čas krivi što su vas držali u SFRJ, a čas što su istu razbili. Odlučite se šta ćete da mislite.
Preporuke:
7
1
40 četvrtak, 07 jul 2011 14:22
iz Republike Srpske
@Medvjedić Lino
Da, sjećamo se tih turističkih putovanja, najduže su trajala Alijina i Kirova.
Sjećate li se Vi Kutiljevovog plana, koga su 18. marta 1992. godine potpisali predstavnici sva tri
naroda u Bosni i Hercegovini, i čijom bi primjenom bio izbjegnut rat u BiH? Deset dana kasnije, 28. marta, "miroljubivi" Alija Izetbegović je povukao svoj potpis s pristanka na mir u BiH. Za manje od još deset dana, 6. aprila 1992. godine, rat je počeo. Kriv Milošević???
P.S. Pristaje li Vam augmentativ?
Preporuke:
7
3
41 četvrtak, 07 jul 2011 14:49
@Medvjedić LINO
Neće biti baš tako. Pre svega sve te 'sudski valorizovane činjenice' ne vrede mnogo, jer su presude izrazito političke, na takvimsudovima lako je 'dokazati' bilo kakvu istinu. Drugo, je li bilo logično da se Srbi bore protiv svojih sunarodnika u cilju ostvarivanja nezavisne Hrvatske i nezavisen BiH? Jedne poprilično proustaške, a druge poprilično fundamentalističke? Alija je ispao naivčina jer su ga navukli na rat uz obećanje pomoći, i gurnuo je Muslimana samo u pogibiju i sukob i sa Srbima i Hrvatima i sa svojima (Fikret Abdić, koji je, da vas podsetm, dobio izbore a ne Alija). Badinterova komisija donela je mišljenje koje je zločinačko – da svako ko zatraži nezavisnost od jugorepublika, to će i dobiti. I svima su zinula gladna usta. Zamislite samo da se takav stav primeni na druge zemlje.
Preporuke:
6
3
42 četvrtak, 07 jul 2011 15:44
Nektarije Fructalov
Lažu Hrvati, lažu Bosanci, lažu Albanci, lažu svi u regionu, laže cela Evropa, laže SAD, laže ostatak sveta,,,,,samo smo mi Srbi u pravu i jedino mi imamo pravo da kreiramo "istinu" kako nama odgovara!
Preporuke:
3
7
43 četvrtak, 07 jul 2011 16:28
Vojvoda Vojislav
@ Nektarije Fructalov

Svi ti koje ste nabrojali su podržavali fašizam, nacizam, a danas podržavaju NATO pakt.
Preporuke:
5
3
44 četvrtak, 07 jul 2011 22:02
Danilo
@Lovro,
Prvo,nisi ti Lovro,nego Alijin mudzahedin,zato sto Hrvati ne kazu LOVRO,nego Lovre,toliko znam o bivsim komsijama s kojima sam proveo citav zivot.

O mucenju i ubijanju Srba je sve dokumentovano i to ce se dokazati kad-tad,budi siguran u to.

Samo mi reci da nije istina da ste srpskim civilima vezali ruke na ledja,pa ih onda opasivali eksplozivom sa daljinskim upaljacem i slali ih u pravcu srpskih polozaja.Srbi su se povlacili sa polozaja da ih ne bi ubijali i da ne budu ubijeni,ipak,svaki bi na kraju eksplodirao.
Ciji je to bio brend?

@Medvjedic LINO,
A zar Milosevic nije nudio Aliji da uvijek u Beogradu imaju jednu od dvije najvaznije funkcije,Predsjednicku ili Premijerministarsku,a u BiH apsolutnu vlast?
Je li Alija rekao:"Neka nas pogine milion za islamsku BiH,dovescemo 3 miliona mudzahedina".

Medjutim,vi ste izabrali rat,pa ste dobili sta ste trazili,24 % teritorije BiH,"FRTALJ DZAMAHIRIJU".

Srpsku i Dodika mozete samo sanjati i mrziti.
Preporuke:
5
3
45 subota, 09 jul 2011 14:59
Jeremija
Danilo druže,

Ajde malo otpili!!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner